Výroba a uskladnění dřevěných stojanů pro infopanely, hraničníků a podkladových desek pro infotabulky

Česká republika mala

Popis poptávky

1) Předmět zakázky: Předmětem veřejné zakázky je výroba dřevěných stojanů pro infopanely, hraničníků a podkladových desek pro umístění informačních tabulí. Akce je financovaná zadavatelem v rámci projektu posílení návštěvnické infrastruktury. Projekt má za cíl nabídku zařízení návštěvnické infrastruktury v chráněných územích v kvalitě odpovídající současným potřebám. V rámci této zakázky jde o podávání informací formou infopanelů a infotabulek. Ty podávají dvěma odlišnými formami informace o maloplošných zvláště chráněných územích v péči AOPK ČR. Jde celkem o 782 území po celé ČR. Infotabulky budou rozmístěné na hraničníky označující hranice jednotlivých území v celkovém počtu do 5100 kusů. Ve většině případů bude nutné na hraničníky doplnit podkladovou desku pro připevnění těchto infotabulek (do 3400 ks), v řadě případů však bude nutné vyměnit celý hraničník z důvodu konce životnosti stávajícího (do 1600 ks). Zbytek hraničníků nevyžaduje žádné úpravy v souvislosti s umístěním infotabulek. Do většiny MZCHÚ v péči AOPK ČR bude umístěn nový infopanel s rozměrem tabule 80x120 cm. Do velkých území bude umístěno více infopanelů se shodnou podobou tabule. S ohledem na místní podmínky se umísťují stojany pro infopanely ve 4 různých provedeních, celkově jde o max. 800 stojanů. Předmětem této zakázky je výroba podkladových desek (1 typ), hraničníků (1 typ) a stojanů pro infopanely (4 typy). Všechny tyto objekty jsou dřevěné (modřín nebo dub původem z EU). Jejich technické parametry jsou stanovené v materiálu „Technické parametry objektů návštěvnické infrastruktury v majetku AOPK ČR“. Předání vyrobených objektů proběhne nejpozději 31. března 2014 s kontrolou kvality a počtů. Součástí zakázky je uskladnění všech výrobků do doby jejich instalace (ta bude realizována v rámci jiné zakázky, částečně vlastními silami zadavatele) v dubnu až listopadu 2014. V tomto období budou vyrobené objekty průběžně vyzvedávány k instalaci do terénu a musejí být k tomuto připraveny. Uskladnění musí být v České republice na místě fyzicky dostupném pro silniční nákladní automobil. Dodavatel zodpovídá za případné škody vzniklé na předmětu zakázky až do doby vyskladnění. Na předmět zakázky se vztahuje záruční doba 3 roky. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu rozsahu plnění. Popis prací: Výroba objektů návštěvnické infrastruktury ve výše uvedených typech a počtech včetně povrchové úpravy odpovídajících popisu v materiálu „Technické parametry objektů návštěvnické infrastruktury v majetku AOPK ČR“. Uskladnění vyrobených objektů do doby jejich instalace v terénu, nejpozději do 30. 11. 2014.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 451378
Zadavatel-název/jméno: Agentura ochrany přírody a krajiny ČR
IČ zadavatele: 62933591
Datum zveřejnění: 11-11-2013
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595