Výzkum spokojenosti zákazníka

Česká republika mala

Popis poptávky

Pravidelná dlouhodobá monitorizace spokojenosti a loajality zákazníků zadavatele. Výsledky a výstupy výzkumu jsou určeny pro potřebu Skupiny ČEZ. Metodika výzkumu a její ukazatele musí být konzistentní a prověřené (časové hledisko, benchmarky s podobnými trhy v ČR, popř. zahraničí) a neměnné v průběhu výzkumu.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60008156
Zadávací řízení: Jednací
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: ČEZ, a. s.
IČ zadavatele: 45274649
Od: 01-01-2008
Do: 31-12-2011
Datum zveřejnění: 04-06-2007
Země: Česká republika
CPV: 74131120-3

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595