Zajištění mediální kampaně pro předsednictví ČR v Radě EU v roce 2022 - Část 2: Zajištění mediálního prostoru
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je zajištění mediálního prostoru pro potřeby realizace komunikační, marketingové a PR kampaně (dále jen „mediální kampaň“) k předsednictví České republiky v Radě Evropské Unie v roce 2022 (dále jen „CZ PRES 2022“), jejímž cílem bude informovat širokou veřejnost o roli České republiky v EU, a s tím spojeném předsednictví ČR v Radě EU. Mediální kampaň má především za úkol vysvětlit podstatu CZ PRES 2022, jaké povinnosti z něho plynou pro ČR a co předsednictví v Radě EU přinese občanům ČR, dále kampaň přispěje k zvýšení povědomí občanů ČR o evropských záležitostech v ČR obecně. Jedná se o aktivity v online i offline prostoru, které zajišťuje zadavatel v rámci příprav CZ PRES 2022. Zajištění mediální kampaně představuje nosný pilíř komunikační strategie zadavatele v rámci příprav CZ PRES 2022.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2022-009648
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČ zadavatele: 00006599
Datum zveřejnění: 14.03.2022
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2022-009648
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČ zadavatele: 00006599
Datum zveřejnění: 14.03.2022
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.