Zajištění provozu a dodávek tepelné energie pro město Blansko

Jihomoravský mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu a dodávek tepelné energie z 5 hlavních kotelen (2x I. Kategorie, 3x II. Kategorie) a 3 špičkových kotelen (3x II. Kategorie) do objektových předávacích stanic v městě Blansku. Jedná se o tepelné soustavy, provoz a údržba bude prováděná v kotelnách, na tepelných rozvodech a v objektových předávacích stanicích. Dodávka je realizována na základě licencí ERU – Licence na rozvod tepelné energie a na výrobu tepelné energie. Celou soustavu CZT Blansko tvoří 117 objektových předávacích stanic (dále jen OPS) tlakově nezávislých. 114 OPS má vlastní zaškolenou obsluhu, 3 OPS obsluhují zaměstnanci provozovatele kotelen. Dodavatel bude zajišťovat správu a komplexní a řádné zajištění výroby energie tepla pomocí soustavy ve vnitřních prostorách budov, na výrobu a rozvod teplé vody a centrálního zásobování teplem v souladu s požadavky zákona č. 458/2000 Sb. Energetický zákon, 406/2000 Sb., o hospodaření energií, v platném znění, vyhláškou č. 405/2015 Sb., kterou se stanoví způsob rozdělení nákladů za energie, vyhlášky č. 193/2007 Sb., kterou se stanoví podrobnosti účinnosti užití energie při rozvodu tepelné energie a vnitřním rozvodu tepelné energie a chladu a vyhlášky č. 194/2007 Sb., kterou se stanoví pravidla pro vytápění a pro přípravu teplé vody a požadavky na vybavení vnitřních tepelných zařízení budov přístroji regulujícími dodávku tepelné energie konečným spotřebitelům. Dodavatel zajistí také následující služby: a. zřízení a provozování dispečinku s 24 hodinovou pohotovostní službou/7 dní v týdnu ve městě Blansko, s cílem zajistit co nejrychlejší odstranění závad; b. zajištění 24 hodinového dozoru/7 dní v týdnu nad provozem tepelné soustavy; c. zajištění nonstop havarijní služby pro vodu, plyn, topení, elektrozařízení s reakční dobou 15 minut od nahlášení poruchy (dodavatel do 15 minut od nahlášení poruchy vyšle technika na místo poruchy); d. zajištění skladu náhradních dílů, který bude obsahovat povinné položky skladem 24 hodin denně/365 dní v roce; e. provádění pravidelných revizí zařízení; f. udržování pořádku na svěřeném majetku a v prostorách technologií, provádění pravidelné údržby a úklidu dle přílohy č. 1 této smlouvy; g. provádění oprav na svěřeném majetku, jestliže dojde k poškození třetí stranou, neodborným zacházením objednatele nebo dodavatele nebo vyšší mocí a pokud si je objednatel vyžádá.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-006279
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Služby Blansko, s.r.o.
IČ zadavatele: 65277333
Datum zveřejnění: 26.02.2018
Země: Česká republika
CPV: 65400000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595