Zajištění reklamních, kreativních a grafických služeb
Praha malaPopis poptávky
Předmět veřejné zakázky spočívá v poskytování a zajišťování následujících služeb a činností pro zadavatele: a) Poradenská činnost v oblasti reklamy a komunikačních projektů a to zejména: i. Konzultace v otázkách marketingu; ii. Konzultace v otázkách konkurence a veřejného mínění s ohledem na marketingové kampaně a projekty. b) Vypracování souhrnné komunikační strategie jednotlivých produktů a služeb, která zejména zahrnuje: i. Zpracování základní komunikační a reklamní strategie; ii. Vypracování definitivní koncepce a harmonogramu reklamní kampaně či komunikačních projektů. c) Optická (grafická) ztvárnění a prezentace reklamní ideje (zahrnujících tvorbu konkrétních grafických návrhů, včetně DTP služeb apod.), komunikačních projektů, textové výpovědi a základního provedení pro následující komunikační kanály, které obsahují ideové koncepty a řešení: i. klíčových vizuálů kampaní a projektů, ii. storyboardů, iii. různých typů digitálních výstupů a online reklamy (včetně storyboardů bannerů, videí apod., řešení webových stránek/microsites ke kampaním a projektům), iv. různých typů printové reklamy, v. TV a rozhlasových spotů, vi. reklamních kampaní pro OOH (Out of home reklama, venkovní i vnitřní reklama), vii. systému edukačních programů (např. programy na téma boje proti obezitě, úrazům apod.), viii. zpracování POS prostředků, materiály využívané v místě „prodeje“, tedy pro jednotlivá obchodní místa (pobočky VZP ČR), ix. podpůrných soutěží (např. formou doplnění marketingové kampaně či projektu). d) Vypracování návrhu finančního rozpočtu jednotlivých reklamních kampaní/komunikačních projektů; e) Předběžná analýza reklamní kampaně v konkurenčním prostředí (tj. kampaně probíhající v tisku, rozhlase, televizi či jako velkoplošná reklama); f) Závěrečné shrnutí kampaně (tj. prezentace kampaně obsahující komunikační koncept a grafická řešení); g) Sestavení, výroba vlastní reklamy, či komunikačních projektů jednotlivých produktů a služeb, což zejména zahrnuje: i. Vypracování textů (HL, SBL, bodycopy textů) a návrhů všech výše zmíněných reklamních materiálů až do stádia konečného grafického provedení. ii. Vypracování scénářů pro televizní, filmovou, rozhlasovou a jinou zvukovou anebo zvukově-obrazovou reklamu a vypracování návrhů její produkce pro jednotlivá média/komunikační kanály. h) Vlastní výroba a realizace reklamy/projektů do všech výše zmíněných komunikačních kanálů; i) Výběr a koordinace subdodavatelů, zúčastněných na výrobě reklamy; j) Kontrola kvality, účtování cen, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k objednaným výkonům subdodavatelů.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2017-025671
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 18.09.2017
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2017-025671
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 18.09.2017
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.