Zajištění servisní podpory HW zařízení HP a Cisco
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění roční HW a SW podpory infrastruktury provozované zadavatelem, mezi které patří servery HP a aktivní prvky Cisco v datových centrech, servery HP a aktivní prvky Cisco provozované v sídle zadavatele. Detailní parametry podpory: Kritický servis pro vysokou dostupnost systémů • Proaktivní podpora pro kritické systémy jako jsou OS a HW Unix, Enterprise disková pole • Servisní podpora HW spočívající v diagnostice problému, podpoře na místě u zákazníka, poskytnutí náhradních dílů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin, garantovaná oprava do 6ti hodin • Dodávka aktualizované dokumentace k HW, včetně aktualizace licencí a SW, který je nedílnou součástí, jako je OS a firmware • SW telefonická technická podpora s neomezeným počtem incidentů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin. HW podpora 24x7 s dobou vyřešení servisního požadavku do 6h včetně SW podpory 24x7 s dobou odezvy do 4h • Servisní podpora HW spočívající v diagnostice problému, podpoře na místě u zákazníka, poskytnutí náhradních dílů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin, garantovaná oprava do 6ti hodin) • Dodávka aktualizované dokumentace k HW, včetně aktualizace licencí a SW, který je nedílnou součástí, jako je OS a firmware • SW telefonická technická podpora s neomezeným počtem incidentů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin. HW a SW podpora 24x7 s dobou odezvy do 4h • Servisní podpora HW spočívající v diagnostice problému, podpoře na místě u zákazníka, poskytnutí náhradních dílů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin • Dodávka aktualizované dokumentace k HW, včetně aktualizace licencí a SW, který je nedílnou součástí, jako je OS a firmware • SW telefonická technická podpora s neomezeným počtem incidentů, nepřetržitá podpora sedm dní v týdnu včetně svátků, odezva do 4 hodin. HW a SW podpora 9x5 s dobou odezvy do následujícího pracovního dne • Servisní podpora HW spočívající v diagnostice problému, podpoře na místě u zákazníka, poskytnutí náhradních dílů, podpora v pracovní dny, v pracovní dobu, odezva do příštího pracovního dne, (9x5/NBD) • Dodávka aktualizované dokumentace k HW, včetně aktualizace licencí a SW, který je nedílnou součástí, jako je OS a firmware • SW telefonická technická podpora s neomezeným počtem incidentů, v pracovní dny, v pracovní dobu, odezva do následujícího pracovního dne (9x5/NBD).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 466449
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo zemědělství
IČ zadavatele: 00020478
Datum zveřejnění: 30-12-2013
Země: Česká republika
CPV: 72261000-2
Evidenční číslo zakázky: 466449
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo zemědělství
IČ zadavatele: 00020478
Datum zveřejnění: 30-12-2013
Země: Česká republika
CPV: 72261000-2
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.