Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna

Jihomoravský mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb technické podpory a servis po dobu jednoho roku na zajištění služeb technické podpory produktů Oracle pro zajištění provozu aplikací, které vyžadují ke svému chodu tento databázový a aplikační stroj. V rámci podpory je dodáván upgrade a update instalovaných produktů ve formě změn a doplňků (patch, upravené moduly, aplikace změnových prvků.). Ty reagují na zjištěné incidenty nebo problémy v rámci databázových aplikací nebo aplikačního serveru a zlepšují jeho činnost. Nedílnou součástí je i reakce na výskyt bezpečnostních incidentů a rizik, na které je reagováno příslušnými opravnými prvky. Dodavatel v rámci technické podpory bude provozovat i službu evidence požadavků Help-Desk a na základě hlášených požadavků se provádí servis technických problémů, případně úpravy dle potřeby uživatele. Dále je obsahem technické podpory řešení požadavků uživatele v souvislosti s úpravami aplikací nebo instalací nových modulů provozovaných aplikací.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2019-021794
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Statutární město Brno
IČ zadavatele: 44992785
Datum zveřejnění: 01.07.2019
Země: Česká republika
CPV: 72261000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595