Zařízení pro výrobu os (náprav) dvoukol lokomotiv

Česká republika mala

Popis poptávky

Zařízení pro výrobu os (náprav) dvoukol lokomotiv Program výroby: 3000 kusů/rok při dvousměnném provozu Největší zájem mají o soustruh s možností provádění zpevňovacího válcování (domnívají se, že to může být MASTURN 70/3000 CNC ROLLER) Popis součástky. Příprava (polotovar) osy (nápravy) – výkovek s předběžně frézovanou čelní plochou Dále jsou různé varianty. Délka osy/nápravy – 2520mm Největší diametr čepu - f229 Požadavek zpevňovacího zpracování většiny čepů a žlábkovačů (možná krycích lišt, zaobleni, neznáme přesný význam slova „Gantěl“) válcováním (vroubkováním) Na čelních plochách dílů: v -vnitřní soustružení (nebo vyvrtávání), a v něm středicí otvor (důlek) s chránící (pojistnou) kuželkou -čelní drážka -dva závitové otvory Operační (pracovní) náčrtky existujícího procesu bude možné zaslat elektronicky (rozděleno na víc částí) Chtěli by také posoudit možnost dodávek zařízení pro zpracování dílů dvoukola (hvězdice/střed kola, hvězdice/střed ozubeného kola, věnec ozubeného kola, obruč kola /bandáž) Parametry dílů dvoukola (pro který vybírají zařízení): Maximální diametr soustružení po periferii/okraji – do 1400mm Maximální výška dílu ( s ohledem na možnost zpracování pouzdra-asi ložiskového, lokomotivy) – 500mm Je pravděpodobně potřeba několik druhů strojů (s možností etapových dodávek, neboť jde o zajištění perspektivního výrobního programu na několik let dopředu): Jeden z nich by měl být– svislý soustruh s CNC. Musí mít několik suportů pro současné opracovávání. Musí pracovat s velkými přídavkami na obrábění (obrábění na hrubo a polodokončování), není nutná vysoká přesnost. Druhý víceúčelový soustruh s možností provádět přesné opracování (vnitřní soustružení /vyvrtávání), pracovat axiálními/osovými nástroji (frézy, vrtáky, závitníky, výhrubníky) jak na čelní ploše tak i po okrajích/periferijích (opracovávaný otvor se nachází v rovině, procházející přes osu otáčeni lícní (upínací) desky (kotouče vodorovné brusky). Je možné, že později polotovar-příprava bude přesnější a přídavek se zmenší. Upozorňují, že je samozřejmě zajímají i jednoúčelové stroje (soustruhy pro jednotlivé operace), ale mají zájem i o zařízení s velkou koncentrací operací. Co se týče opracování kol, není nutno provádět vyvrtávání/vnitřní soustružení na speciálním soustruhu, je možné to provádět na standardním stroji, který umožní získat rozměr s přesností do 0,05-0,08 mm Chtějí zajistit vytížení stroje (zařízení) při současném zajištění efektivity používáním zařízení, přijatelného ve smyslu poměru cena / kvalita a vhodného podle výrobní charakteristiky, a které by bylo možné používat pro opracování celé řady dílů, v tomto konkrétním případě: hvězdice kola, hvězdice ozubeného kola, věnec ozubeného kola (bez hřebenového zpracování), bandáž/obruč kola, kolo (hvězdice kola spolu s obručí) Pro opracování pouzdra (ložiskového pouzdra) lokomotivy/vozu/vagonu je nezbytný univerzální (víceúčelový) obráběcí stroj, s možností frézování ploch (rovin), neprocházejících přes osu otáčení kotouče vodorovné brusky (lícní, upínací desky).

Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595